středa 3. června 2020

Zadávání práce 23. kalendářní týden (1.6. - 4.6.)



6.D čtvrtek 4.6.2020

Hodina číslo 167 a 168

Dnes je hodina on – line od 10:30 hodin. Kdo bude na této hodině přítomen, nemusí už nic jiného dělat.

Info pro ty, kteří dnes na hodině on-line nebyly: budu chtít poslat str. 66 z učebnice a to cvičení 1,2a,4,5,6.  Dále odpovědi na otázky str. 62/1a a cvičení 5 ze str. 63. --------------------------------------------------------------------------------

6.D středa 3.6.2020

Hodina číslo 166

Z učebnice ze strany 66 si vypracujte cvičení: 1, 2a, 4, 5, 6 – pište přímo do kopie této strany, jak jsme se ve čtvrtek domluvili, ať s tím nemáte zbytečně práci při přepisování do sešitu. Tuto práci si zkontrolujeme na on-line hodině ve čtvrtek. Bude zase od 10:30 přes MS Teams.
-------------------------------------------------------------------------------



6.D úterý 2.6.2020

Hodina číslo 165

V pracovním sešitě na straně 49 udělejte cvičení 5 a 7. V sedmičce doplníte otázku pomocí přídavného jména v závorce. To mi stačí, odpovědi psát nemusíte. Tuto stanu mi, prosím, pošlete ke kontrole. Na zítra si, prosím, připravte kopii strany 66 v učebnici.

Stranu 47 z pracovního sešitu mi ještě neposlali: Katka, Patrik a Mark. Bea a Daniela mi ji neposlaly též, ale ty mi dluží i str. 46 L
---------------------------------------------------------------------------------

6.D pondělí 1.6.2020


Hodina číslo 164


Zopakujte si slovní zásobu z páté lekce pomocí Quizletu. Proklikejte si výslovnosti, flashcards, learn, test, match:  Quizlet - My country, places

Žádné komentáře:

Okomentovat